2008. szeptember 8., hétfő

készen :D


tegnap befejeztem a Checks and balances című szerelemképet... nagyon tetszik így élőben, és örülök, hogy megvettem készletben :
a kontúrozást egy buszon fejeztem be (ami csak "kicsit" volt fapados), de azért csak kész lettem vele
tegnap egy fellépésen voltam a hastáncos társaimmal a szeptember feszt nevű pörköltfőző versenyen és az odafelé tartó úton fejeztem be a képet
ettem fincsi cigánypaprikást is :D
hazafelé pedig elkezdtem egy újabb szerelemképet :) (arról is rakok fel majd képet ha már jobban haladtam vele) a párom már megjegyezte, hogy mikor lesz kész a mandalája... mert állandóan mást lát a kezemben
mintha neki hímezném :D

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, én is szívesen nézegetném a saját lakásomban;))
    Gratulálok!
    Kíváncsian várom a másik szerelemképet.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, és modern hatású ez a kép. Nekem teszik! :)

    VálaszTörlés

Köszi, hogy benéztél hozzám. Gyere máskor is! A megjegyzésed csak a moderálásom után kerül ide, úgyhogy ne aggódj, ha nem látod rögtön. :D